HVW DS2 – Blauw Wit DS2

Afgelopen week hebben we een goede voorbereiding gehad, dinsdag een training en donderdags zijn enkele naar de oefenwedstrijd geweest van Nederland – Italië. Nederland heeft deze wedstrijd dik gewonnen..

Dat was ons voornemen voor dit weekend ook! We mochten dit weekend weer thuis aan de slag, Blauw Wit stond een paar plekjes lager dan ons dus Joost wilde dat we met meer dan 10 goals wonnen zodat we in de + kwamen met het aantal goals. De eerste helft begon een beetje traag, we gingen mee in het tempo van de tegenstander. Toch veranderde dat na enkele minuten en kwamen we al gauw paar puntjes voor te staan. Uiteindelijk stond het in de rust 9-1! Jaja, Blauw Wit had maar 1 goal gescoord mede dankzij Yvon die weer heel goed stond te keepen.

Na de rust gingen we weer van start, Blauw Wit had er weer veel zin in en dat was ook te merken ze scoorden zelfs een paar punten maar gelukkig deden wij dat ook, de einduitslag was 20-8. De 2 puntjes zijn weer binnen en we hebben meer dan 10 goals verschil gescoord :)!

Dussss.. het was weer tijd voor taart!!! We hadden vorige week afgesproken dat als we verliezen de taart voor de winnaar is. Maar helaas hadden we het geluk dat we wonnen en de overheerlijke taart op ons stond te wachten in de kantine! Thanks Petra!

Bedankt Fans voor jullie aanmoediging, volgende week moeten we om 13.20 uur in Son en Breugel, tot dan!

Groetjes Dames 2!