HVW DS1 – Swift DS1

Afgelopen zondag 25 oktober 2015 stonden de dames van Swift uit Helmond op het programma als tegenstander van de Dames 1 van HVW. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Het begin was in het voordeel van HVW en al snel was de stand 5-3 in het voordeel van HVW. Daarna kwam Swift beter in de wedstrijd en name de leiding over. Dit leidde tot een ruststand van 7-111 in het voordeel van Swift.

In de tweede helft was er veel werklust terug te vinden in het spel van HVW. Mooie snelle aanvallen één-tegen-één acties en goed verdedigend werk bracht HVW weer terug in de wedstrijd. helaas was dit niet genoeg om de leiding van Swift over te nemen. De wedstrijd eindige met een stand van 18-20 in het voordeel van Swift.

Volgende week zaterdag staat de wedstrijd tegen de dames van Elshout op het programma. hopelijk worden dan de twee punten mee naar huis genomen!