HVW DA1 – Achilles DA1

Vorig weekend was onze wedstrijd afgelast vanwege het weer, dus we konden er vandaag weer tegenaan. Helaas was onze keeper ziek, maar gelukkig hadden we Maud die vandaag in ons doel staan.

Achilles stond tweede, dus dit zou een zware wedstrijd worden. Daarnaast viel na enkele aanvallen 1 speelster bij ons uit waardoor we nog maar 1 wissel hadden. Ondanks alles, begonnen we heel goed en kwamen we al snel op 4-1 voorsprong. Dit gaf ons veel goede moed voor de wedstrijd. Achilles kwam meer tot scoren en we probeerden goed bij de blijven. De ruststand was 7-10 in het voordeel van Achilles.

Na de rust begonnen we weer aan de wedstrijd. Uiteindelijk hadden stonden wij met 4 verdedigers tegen 6 aanvallers van Achilles. Wat was het een moeilijke en vermoeiende pot, met veel gele kaarten en twee minuten. We hebben een goede wedstrijd gespeeld, Maud heeft ontzettend goed gekeept, maar helaas hebben we verloren met 10-18.

Dit was onze laatste wedstrijd van het jaar, 7 januari spelen wij om 11 uur in Wanroij. Tot dan!