Gratis verzending tot 6 april

In deze onzekere tijden willen we jou, als gewaardeerde klant, graag op de hoogte houden van hoe hummel omgaat met deze situatie. Daarnaast bieden we een speciale actie aan om uw vereniging een hart onder de riem te steken. Hierover leest u verderop in dit bericht meer!

Als familiebedrijf weten wij wat het betekent om voor de ander klaar te staan. Om die reden gaat het welzijn van onze collega’s en klanten voor alles. We nemen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen in acht.

Juist nu het coronavirus velen van ons onder druk zet, willen we ons ook inspannen voor de sector en voor uw vereniging. Via dit bericht vertellen we u graag over drie acties waarmee wij u, uw leden en zoveel mogelijk anderen willen helpen gezond en in beweging te blijven.

1. Maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus
Met ons interne beleid volgen wij de adviezen en voorschriften van de landelijke autoriteiten:
– We werken zoveel mogelijk thuis;
– We hebben onze hygiënemaatregelen aangescherpt;
– Afspraken volgen we op via telefoon, Skype of op een later tijdstip;
– Onze magazijnmedewerkers werken in ploegendiensten om contacten te minimaliseren.

2. We blijven uw bestellingen opnemen en orders leveren
Experts laten ons dagelijks weten dat het juist nu belangrijk is om fit te blijven. Samen met u willen wij graag zoveel mogelijk mensen daarbij helpen. Onder meer als volgt:
– U kunt zoals altijd bestellingen plaatsen via de Club Login en uw leden via de Ledenshop;
– Ons kantoor blijft bemand en bereikbaar via telefoon en mail;
– Vanuit onze ruime voorraden kunnen we voorlopig alle bestellingen ongehinderd leveren.

3. Speciale actie: gratis verzending!
Om uw vereniging een hart onder de riem te steken bieden we een speciale actie aan: tot 6 april 2020 zullen wij alle bestellingen die u en uw leden plaatsen vanaf dit moment gratis verzenden. Dit is in combinatie met de huidige SALE en de 20% clubkorting.
Bekijk de SALE in de Clublogin >

Let’s play together.
Wij hopen dat dit bericht u en uw leden aanmoedigt om in beweging te blijven en op te komen voor elkaars welzijn. Doen er zich wijzigingen voor in ons beleid, dan informeren wij u snel en duidelijk. Heeft u intussen zelf vragen, nieuws of suggesties, laat het ons weten.

Let’s play together.

Met vriendelijke groet,