Herinneringen ophalen

Gisteravond was het voor de oud HS1 spelers alvast tijd om oude herinneringen op te halen. De kampioenswedstrijd van 4 april 1993 tussen HVW en Oranje-Wit was geheel gefilmd en werd na lange tijd uit de oude doos gehaald. Samen met coach Henk de Bie herbeleefden de oud spelers de wedstrijd. Bij elke doelpoging, overtreding of doelpunt kwamen de herinneringen uit die tijd naar boven. Anekdotes over glorieuze prestaties. Melancholische verhalen over vervlogen tijden.

Wil jij ook herinneringen ophalen, kom dan op zaterdag18 juni naar het 40+1 jubileumfeest. De HVW fototentoonstelling zal nog veel meer herinneringen oproepen die je samen met jou teamgenoten uit weleer kunt omkleden met mooie verhalen. Heb je zelf nog foto’s uit de clubgeschiedenis dan mag je deze sturen naar communicatie@hvwanroij.nl zodat we ze kunnen toevoegen aan de rijke stapel tastbare herinneringen die deze mooie club heeft voortgebracht.