Heren 1 naar de derde overwinning in Etten-Leur

Wedstrijdverslag Internos Heren 2 – Bouwcenter Centen HVW Heren 1                           14 – 25

Op zondagmiddag vond de handbalwedstrijd tussen Internos en Bouwcenter Centen HVW plaats in de sporthal in Etten-Leur. Het was een bijzondere wedstrijd met enkele opvallende gebeurtenissen.

Een van de bijzonderheden was het ontbreken van onze vaste kracht Job Albers. Zijn afwezigheid was zeker te merken in het spel van het team. De zeer snelle Wouter Derks startte zeer goed met direct een breek-out in de eerste minuten.

De ruststand was 4-13 in het voordeel van HVW. Zij wisten duidelijk de bovenhand te nemen in de eerste helft. Echter, Internos liet zich niet zomaar uit het veld slaan. Helaas ontbrak de scherpte bij Koen Rutten vanwege zijn bril, wat ervoor zorgde dat hij niet optimaal kon presteren.

Desondanks was er een knappe loopactie te zien van Koen Robben, die voor een doelpunt zorgde. Ook de tweede fase van het hele team was zeer goed, met het overzicht van Erik Reijnen.

In de tweede helft waren er zeer mooie reddingen te zien van onze tweede keeper Robér van Wanroij. Hij wist meerdere malen het doel van HVW te verdedigen. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd met een stand van 14-25 in het voordeel van Wanroij.

Na afloop van de wedstrijd werd er nog gezellig nagepraat onder het genot van een lekkere Jupiler en een overheerlijke Big Mac. Het team kon tevreden terugkijken op een sportieve wedstrijd met enkele bijzondere momenten.