Helen en Kevin staan te popelen

Helen van den Broek (21) en Kevin van den Berg (23) staan klaar om beginnen. Helen, terug na een jaar bij MHV, weer als vaste kracht bij de dames 1 en Kevin vanouds bij de heren 1.

Dat is normaal, zo 2 weken voor aanvang van de competitie. Niet alledaags is dat ze beide zijn opgestaan om hun verantwoordelijkheid te nemen als kandidaat bestuurslid.

Helen is achter de schermen al enkele jaren vaste rechterhand van penningmeester Daphne. Zelfs vorig jaar, toen ze in Mill handbalde. Ze wil nu naast het uitvoerend werk ook mee richting gaan geven aan de koers van de vereniging waar ze is opgegroeid en die haar na aan het hart gaat.

Kevin heeft het afgelopen jaar z’n handen uit de mouwen gestoken bij de aanleg van de beachvelden om vervolgens mee te helpen met de opzet van de beachcompetitie. De afstemming met andere verenigingen en het Nederland Handbal Verbond zijn hem goed bevallen. Voor hem is dit een logische volgende stap in zijn ontwikkeling.

Helen en Kevin rekenen op een goede opkomst op de ALV van aanstaande woensdag 16 september en hopen daar te worden gekozen als nieuwe bestuursleden.