Hej Hej Hej, wij zijn Dames 2!

Het seizoen gaat weer beginnen en wij hebben als Dames 2 paar dames 3 meiden gescoord en natuurlijk de beste speelster uit de recreanten! Daarnaast starten we dit jaar met een nieuwe gedreven trainer/coach, hij wil ons helpen aan een succesvol maar ook plezierig jaar! Daarom heeft hij een pittig oefenprogramma opgesteld en moesten we vorig weekend 2 wedstrijden spelen. Zaterdags moesten we tegen Groesbeeks Glorie, tegen hen hebben we een wereldse wedstrijd gespeeld met veel plezier en hebben we natuurlijk de puntjes mee naar huis genomen!!

Zondagochtend was het weer vroeg dag voor enkele van ons… en hebben we er een uit bed moeten halen. Voor diegene viel het allemaal niet mee die ochtend want haar sportbroekje viel in het water en we hadden helaas geen nieuwe broekjes meer. Gelukkig hadden ze in Asten een gevonden voorwerpen bak en werd er een zeer mooi broekje uit de bak gehaald waarmee ze op het veld kon stralen. We zullen geen namen noemen.. Toen we uiteindelijk aan de wedstrijd begonnen viel dat een beetje tegen omdat we de vorige dag al alles hadden gegeven. Dus zijn we zo vriendelijk geweest om Niobe te laten winnen.

Zaterdag 30 september vindt onze eerste competitiewedstrijd plaats, om 19uur zijn jullie daarom van harte welkom om ons aan te moedigen in de Hoepel! Wij hebben er erg veel zin en zien jullie hopelijk met veel gejuich langs de kant.

Groetjes de Dames 2.