Grote Clubactie trekkingsuitslag

De trekkingsuitslag van de Grote Clubactie loterij 2018 is bekend! De 46ste trekking werd verricht onder toeziend oog van notaris mr. M.E.F. Ploum. De winnende lotnummers vind je hier in PDF.

Klik hier om loten te controleren in de lotchecker.

Leuk weetje
Bij onze vereniging zijn 5 prijzen gevallen! Helaas mogen wij, in verband met de AVG, niet laten weten wie deze prijswinnaars zijn. Lotenkopers kunnen zien of zij een prijs hebben gewonnen en dit met ons delen.

Wij wensen alle prijswinnaars alvast veel plezier met hun gewonnen prijs!Met vriendelijke groet,
Team Grote Clubactie

Prijzen innen

Maak indien je een contant lot hebt, een kopie van jouw winnende lot en stuur het orgineel, samen met een begeleidende brief met je NAW gegevens, in een voldoende gefrankeerde envelop naar: Nationale Grote Clubactie, Postbus 440, 5000AK Tilburg. Als je jouw lot hebt betaald met een eenmalige machtiging hoef je niets te doen. Je prijs wordt binnen 6 weken bijgeschreven op je bankrekening of naar je toegestuurd. Het lot is geldig tot en met 11 december 2019. Heb je met een lot (contant of eenmalige machtiging) een Greetz waardebon of een fotoboek van Smartphoto gewonnen, verzilver jouw prijs dan via https://lotchecker.clubactie.nl. De kansspelautoriteit heeft aan Stichting Samenwerkende Non-profit (SNL), waarvan de Grote Clubactie/Supportactie onderdeel is, een vergunning verleend op 6 december 2016 onder kenmerk 10293. Deze vergunning is geldig voor de periode van 1 januari 2017 tot en met 31 december 2021. Voor meer informatie: www.ssnl.nl.Speel bewust, 18+. Wijzigingen op het prijzenpakket en typfouten zijn door de Grote Clubactie te allen tijde voorbehouden. Aan de getoonde uitslagen kunnen geen rechten worden ontleend.