Goede eerste week

De Grote Clubactie is ook bij onze club in volle gang. De HS1 zijn gestart met een flitsende eerste sprint en gaan momenteel ruimschoots voorop. Maar de weg is nog lang tot 23 november. De DS1 volgen nu nog op gepaste afstand gevolgd door de DS2. Maar de statistieken laten alleen de online verkopen zien. De verkoop van papieren loten wordt pas zichtbaar als deze worden ingevoerd. Aan het einde dus. De meiden C2 hebben zondag bij Jan Linders en daarna bij het Roetentoetersfeestje bij de Batavier in één dag net zoveel verkocht als de HS1 in de hele week.

Sommige teams zijn zich nog aan het beraden over de juiste verkooptaktiek en gaan de komende tijd laten zien dat dit z’n vruchten gaat afwerpen. Wacht echter niet te lang want je eigen netwerk raakt overspoeld met Grote Clubactie prikkels waardoor mogelijk andere teams of erger nog andere verenigingen je voor zijn en jij achter het net vist.

In de NieuwsFlits van volgend week zondagavond delen we opnieuw de tussenstand.