Grote Clubactie 2021

Deze week start weer de Grote Clubactie. Net als vorig jaar kan iedereen weer online loten verkopen. De online verkoop wint al jaren terrein op de traditionele huis-aan-huis methode. Afgelopen jaar zijn er landelijk meer loten online dan aan de deur verkocht. Die nieuwe kans laten we natuurlijk niet liggen. Elk team ontvangt weer een eigen verkooppagina en kan van daaruit loten verkopen aan familie, vrienden, bekenden, collega’s door de link te delen via de eigen social media kanalen. Laat aan iedereen weten dat jij loten verkoopt. Hoe meer mensen weten dat jij meedoet aan de Grote Clubactie, hoe meer je verkoopt. Verkoop meteen loten op de dag van de start van de Grote Clubactie. Zo maak je een vliegende start en voorkom je dat anderen je voor zijn geweest!

Omdat jullie competitief zijn ingesteld en altijd het teambelang voorop stellen ranglijsten we wekelijks de verkoopresultaten per team. Daarbij houden we rekening met het aantal teamleden. 100 loten op 10 teamleden (100/10=10) scoort dus beter als 120 loten op 15 teamleden (120/15=8). Zoals bij elke competitie is er ook iets te winnen:

• Het best verkopende team van HVW verdient een Hummel teamprijs van € 60,-
  • Heb je 20 loten of meer verkocht dan ontvang je een 20-loten-waardebon. Met de waardebon krijg jij flinke korting op leuke dagjes uit, gratis entreekaartjes en leuke aanbiedingen bij het uitzoeken van een nieuwe sportoutfit.
  • Jeugdleden die 40 loten of meer verkopen doen mee aan de Kids-verkoopwedstrijd en maken kans op fantastische prijzen:
  • Met je team 100 loten of meer verkocht? Dan doet je team mee aan de Masita teamprijs win-actie en maken jullie kans op de Masita teamprijs t.w.v. € 2.000,-.
Instructievideo: loten verkopen via het verkoopboekje (48 sec)
Instructievideo: online loten verkopen (51 sec)