Gezellige middag 3e helft na laatste thuisspeelweekend

Met het laatste thuis-speelweekend werd de zaalcompetitie afgesloten met een gezellig samenzijn en pierpong festijn in de 3e Helft.  Tijdens de wedstrijden was het in de sporthal op de tribune al ‘volle bak’. De teams van de week liepen op met de Dames 2, 1 en Heren 1 waarna ze op de speciaal ingerichte VIP tribune de wedstrijden nauwgezet konden volgen. De vele aanmoedigingen en strijdliederen zorgde voor de dames 1 voor een klinkende overwinning op Helios. De heren speelden net als vorige week weer gelijk, dit keer tegen Swift uit Helmond.

Na deze handbalwedstrijden en de welverdiende douche ging eenieder naar de kantine om gezellig na te praten en onder het genot van een drankje en hapje als speler of toeschouwer de bierpongkampioenschappen meemaakte. De activiteitencommissie had het weer prima voor elkaar.

Ondertussen is spontaan een oproep gedaan om volgend speelweekend (uit) weer af te sluiten op zondagmiddag in de eigen kantine. Dit keer met een lekkere BBQ van Dick Derks. Opgeven kan tot uiterlijk zondagavond (26/3) i.v.m. de bestelling.