Gezellige 6e online clubquiz

Onze online clubquiz was net als voorgaande keren een gezellig alternatief samenzijn in coronatijd. De lockdown startte inmiddels een uur later dus was er ruimte om ook later te beginnen. Sommige jeugdleden hadden elkaar opgezocht om zo met vriendinnen / teamgenoten het nog gezelliger te maken. Dat de coronapandemie nog niet voorbij is ondervond het geplande presentatiekoppel. Een van beide dames had nauw contact gehad met iemand die positief was getest en bleeft uit voorzorg in quarantaine.

De 50 quizvragen werden weer in een uur tijd doorlopen met halfweg weer een korte adempauze. Suus won met een ruime voorsprong gevolgd door Saskia en op de derde plaats Noëmi. Gefeliciteerd. Eline, Ninthe, Fleur en Amber volgde op de voet. Rick was verreweg de beste onder de mannen. Danique, Sanne, Britt, Nienke, Fleur, Ise, Lïos en Michelle maken het rijtje compleet. Wanneer en met wie de volgende clubquiz wordt georganiseerd is nog niet duidelijk maar we gaan zeker voor een zevenklapper. Tot gauw.