Geslaagd sportief Oliebollentoernooi

Traditiegetrouw werden de Kerst kilo’s er weer af gesport tijdens het Nieuwjaarstoernooi. Zaterdagavond werden tussen 18:30 en 21:45 uur per team een 3-tal wedstrijden gespeeld. Naderhand kon in de kantine de tussenstand worden geëvalueerd en het spel van de tegenstander geanalyseerd. De dartliefhebbers zagen Barneveld en Claasen hun matches verliezen, maar dat kon de pret niet drukken. Met stevige muziek en een gezellig glas vocht werd reikhalzend uitgekeken naar de 2e speeldag.

Zondag om 10:00 uur stond iedereen weer fris en monter op het veld. Met veel inzet, sportiviteit en plezier werden de hoognodige punten bij elkaar gespeeld. Rond de klok van 3 uur was het tijd voor de finale. Isaiki 2 en FB Wanroij wisten tot de laatste minuten het publiek te boeien met een spannende strijd. FB Wanroij had bij het eindsignaal de meeste doelpunten gescoord en was daarmee de winnaar van het Oliebollentoernooi. Het volledige klassement:

1. FB Wanroij
  2. Isaiki 2
  3. Bladluuzen
  4. Team trainers/coaches
  5. Buutendorpse
  6. Relou & co
  7. Fons all-in 1
  8. Soepballen
  9. Isaiki 1
  10. Bart de Beer
  11. Fons all-in 2
  12. The Turtles
  13. Zou kunne
  14. De Oliebolletjes
  15. Constantia 1
  16. Oliebollentoernooi
  17. Equipe de Estrellas

Na het douchen werden in de kantine de prijzen verdeeld, oliebollen gegeten en nog nagenoten van dit zeer geslaagde handbaltoernooi. Sommige kunnen niet wachten en dromen nu al van het volgende toernooi.