Evenementen

Het is weer tijd voor gezellige en sportieve actie!

Op zaterdagavond 20 juni en zondag 21 juni 2015 organiseert HVW het jaarlijkse Beach handbaltoernooi bij sporthal ‘De Hoepel’.

De teams bestaan uit minimaal 4 spelers waarbij 4 spelers tegelijk spelen (3 veldspelers en 1 keeper). Een tweede keeper en wisselspelers zijn natuurlijk ook van belang. Per team dienen minimaal 2 dames mee te doen, waarbij telkens minimaal 1 dame in het veld moet staan. Van elk team wordt verwacht dat een aantal wedstrijden gefloten worden, deze worden ingedeeld.

Na de wedstrijden op zaterdagavond vindt een leuke feestavond plaats!

Dus wil je deelnemen aan een gezellig en sportief toernooi, geef je dan snel op! Opgeven voor dit leuke weekend kan tot uiterlijk 6 juni dus ben er op tijd bij! De kosten zijn 15 euro per team. Opgeven kan door te mailen naar: toernooien@hvwanroij.nl. Vermeld daarbij jullie team naam. Voor meer informatie kun je kijken op www.hvwanroij.nl of op Facebook.

Hopelijk zien wij jullie allemaal op het Beach handbaltoernooi!

Sportieve groeten namens de toernooiencommissie van HVW,

Sanne Blonk