Enquête Evaluatie Meerjarenbeleidsplan Handbal 2016-2020

Beste handbalvrienden,

Vanuit het Bondskantoor wordt er hard gewerkt om een nieuw meerjarenbeleidsplan te formuleren voor de periode 2020-2024. Om dit op een juiste wijze vorm te geven, blikken we graag terug naar de afgelopen jaren van het huidige meerjarenbeleidsplan 2016-2020. Daarvoor zouden we graag niet alleen jouw mening, maar ook die van de rest van de vereniging willen verkrijgen. Met veel reacties verwachten we een goed beeld te krijgen over hoe bestuurders, spelers, ouders, kaderleden en/of supporters die handbal een warm hart toedragen, denken over onze mooie sport.

Onze vraag is dan ook om de onderstaande link naar de enquête te delen binnen de vereniging:

De enquête staat open tot en met 1 december. Hoe eerder jullie het zouden willen delen binnen de vereniging, des te meer respons wij krijgen.

Wij zien graag jouw mening tegemoet en die van de rest van jouw vereniging. Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Stéphan Kuijpers