Einduitslag Grote Clubactie 2020

De verkoopperiode 2020 is afgesloten. Onze club en verkopende leden kunnen het succes gaan vieren. Er zijn maar liefst 645 loten verkocht. Het is alweer 10 jaar geleden dat we zulke goede resultaten hebben behaald. De tot doel gestelde opbrengst van € 1.500,- is ruim gehaald.

Alle jeugdleden die hun steentje hebben bijgedragen worden beloond met een 20-loten-oorkonde. Deze is op te halen via groteclubactie@hvwanroij.nl en geeft toegang tot maar liefst 16 aanbiedingen zoals korting op een dagje uit, je lekker uitleven in een trampolinepark of een 2e (sport)artikel gratis!

De meiden C2 winnen als best verkopende team ook nog eens een waardecheque van €60,- die vrij kan worden besteed. Dit team verkocht met z’n tienen maar liefst 124 loten. 2/3 van de loten zijn verkocht door de jeugdleden. Van het 1/3 deel dat werd verkocht door de senioren was het deel van de Dames 2 het meest opvallende. Dit team verkocht meer dan de helft van alle loten verkocht door de senioren. Hun online promotiefilmpje heeft daar zeker geholpen.

Opvallend is verder dat 41% van alle loten is gekocht aan de deur. Ruim 59% van de loten zijn online gekocht. Deze methode van het aanspreken via je sociale netwerk heeft dus z’n vruchten afgeworpen. De gemiddelde hoeveelheid verkochte loten is 1,63 per koper.

De eerste 3 teams uit bovenstaande lijst hebben voldoende loten verkocht om mee te dingen met de landelijke verkoopwedstrijden

1. Kids-verkoopwedstrijd Hoofdprijs: Nintendo Switch met jouw favoriete spel!
  • 2e prijs: Een fiets
  • 3e-40e: 4 entreekaarten Bobbejaanland