Eerste winnaars Grote Clubactie zijn bekend

Negen dagen voor de officiële trekking van de Grote Clubactie zijn de eerste winnaars al bekend. Net als voorgaande jaren worden de beste verkopers van onze club beloond met een cadeau cheque.

Omdat dit jaar de top 3 gelijk is geëindigd krijgen Noëmi, Lonne en Michelle alle drie een cadeau cheque van € 20,- die ze mogen besteden in de HVW webshop. Voor hun is Sinterklaas op deze manier goed begonnen.

Alle jeugdige verkopers heel erg bedankt voor jullie ondersteuning. We weten dat jullie dit met alle plezier en uit liefde voor de club hebben gedaan maar het blijft een bijzonder gewaardeerde prestatie.

De opbrengst van de Grote Clubactie komt zoals elk jaar weer ten goede aan de jeugdleden van de club. Het jeugdkamp, de schoolhandbaltoernooien, de pietentraining en een leuke clinic en de seizoensafsluiting wordt hiermee weer financieel ondersteund.

Iedereen die online of via de eenmalige machtiging een lot heeft gekocht heel erg bedankt voor uw ondersteuning. Hiervan gaat 80% rechtstreeks naar onze club. Van de overige 20% wordt door de Grote Clubactie een landelijke loterij georganiseerd, waarbij u vele prijzen kunt winnen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000,-.

Commissie Grote Club Actie