DAMES 2 KAMPIOEN

Tijdens dit handbalseizoen werd al snel duidelijk dat dames 2 dit jaar kampioen zou kunnen worden. Daarvoor moest natuurlijk hard getraind worden en goede wedstrijden gespeeld worden. Een zwaar seizoen zou het worden, want niet alleen de wedstrijden van het eigen team moesten gespeeld worden. Zo nu en dan speelden de dames 2 ook nog met de dames 1 mee. Dit alles zorgden ervoor dat er harder dan ooit werd gewerkt en met succes! Afgelopen week werd het al duidelijk: als dames 2 gewoon lekker doorgaat met winnen, dan is dat kampioenschap in the pocket! En zo speelden ze afgelopen weekend hun laatste wedstrijd en sleepten ze weer een dikke winst binnen. Met 27-12 werd deze wedstrijd gewonnen en dat betekent KAMPIOENEN!

In de kantine werd een goed feestje gevierd, waarbij ook de partners en kinderen betrokken werden. Een heerlijke taart 🎂, lekkere wijntjes🍷/biertjes🍻/ranja🧃en smakelijke frietjes🍟.

Dames 2, van harte gefeliciteerd met dit welverdiende kampioenschap!! Wij zijn trots op jullie!