Dames 1 – White Demons

Vandaag (6 mrt’16)  hadden wij onze revanche tegen de White Demons, de punten zouden deze keer voor ons zijn!

We moesten om 11 uur verzamelen, een uur eerder dan normaal. Dat was te merken aan het begin van de wedstrijd. We begonnen niet scherp genoeg, aanvallend en verdedigend lieten we steken vallen. Eind van de eerste helft nam White Demons de voorsprong, de ruststand was dan ook 7-11.

Na een fel betoog in de rust van onze coach werden we weer op scherp gezet. Hierdoor zat vanaf het begin van de tweede helft de verdediging dicht en aanvallend lieten we ook mooie aanvallen zien. Hierdoor liepen wij in op White Demons, terwijl zij niet tot scoren kwamen. We hebben echt staan werken als een team, wat resulteerde in de overwinning. Eindstand 17-14!

Aankomende dinsdag 8 maart hebben wij om 21.15 de kwartfinale van de beker tegen Tachos. Dit belooft een spannende wedstrijd te worden, dus hopelijk tot dan!