Dames 1 vult verlanglijstje in

Wedstrijdverslag dames 1 – Op weg naar de wedstrijd tegen Apollo kruisten we Sinterklaas en fietspiet op hun pad, wat een onverwachte maar vrolijke start van de dag betekende.

We stapten de wedstrijd in met slechts één wisselspeler. Het voordeel van zo weinig spelers, was de ruimte in zowel het kleedlokaal als in de auto. In het veld hadden we iets minder ruimte helaas.

De aanwezigheid van blessures bracht uitdagingen met zich mee, maar we waren verheugd met de aanvulling van gastspelers, waardoor we toch met een sterke formatie aan de wedstrijd konden beginnen.

Helaas eindigde de wedstrijd in een verlies. Maar iedereen heeft ontzettend hard gewerkt. Daarom verdienden we toch nog iets lekkers: cake diende als de zoete afsluiter.

Met een sprankje hoop op de horizon, lijkt het erop dat de Sint misschien volgende week de langverwachte twee punten zal brengen. Het verlanglijstje is in ieder geval ingevuld, dus volgende week proberen we te shinen tegen De Sprint. Graag zien we jullie allemaal zondag 3 december om 12.20u in de Hoepel.