Dames 1 stunten tegen koploper GHV

De dames van GHV waren al kampioen ongeacht de uitslag van de wedstrijd van vandaag. Vooraf hadden de Wanroijse dames aangegeven de tweede plaats niet uit handen te willen geven en daarvoor moest worden gewonnen. GHV had het hele seizoen nog niet verloren dus dit beloofde een mooie krachtmeting te worden.

HVW had een vliegende start. Binnen de kortste keren stond het voor met 4 tegen 0. GHV wist nog wel een tegentreffer te scoren maar HVW walste door tot 8-1. Daarna kantelde de eerste helft en wist GHV het doel wel te vinden en zelfs op 10-11 voorsprong te komen. Uiteindelijk gingen beide partijen met 11 – 11 rusten.

De tweede helft begon zoals de eerste. Het was weer volop HVW die scoorde en GHV die de thee blijkbaar niet goed was gevallen. De einduitslag van 22 tegen 17 deed recht aan de krachtverhoudingen.

Na afloop van de wedstrijd schreven de dames op Facebook:

Gewonnen van de KOPloper!!! ?☕️
De tegenstander een KOPje kleiner gemaakt
KOP op, we staan 2e
We renden als kippen zonder KOP over het veld
De tegenstander stak de KOP in het zand
Groetjes dames 1