Dames 1 – Helios

Vandaag mochten we naar Uden voor de 1e wedstrijd van 2024. De vorige keer was het gelijkspel, dus we wisten dat het een spannende wedstrijd kon worden. Ze stonden in de ranking 1 punt onder ons, dus we moesten winnen om ze onder ons te houden. Karlijn liet met een mooi loopschot zien dat we voor punten kwamen. Aanvallend hebben we een aantal mooie afstandsschoten laten zien en ook de cirkel kreeg kansen. Helaas was de afronding ondermaats. We ging met 14-12 de rust in. Na de rust was onze dekking veel te chaotisch, waardoor we te veel doelpunten tegen kregen. Toen we de dekking op orde hadden, had Helios moeite met scoren. Helaas was onze afronding nog steeds niet scherp en lukte het niet om bij te komen. Uiteindelijk hebben we met 20-15 verloren. Dinsdag gaan we ons best doen tegen Drunen met de bekerwedstrijd. En we hebben nu al zin in de Super Sonntag volgende week! Dan spelen we tegen Swift en daarna gaan we hopelijk de overwinning vieren met pullen bier en curryworsten.