Dames 1 Elshout – HVW: 18 – 18

zaterdagavond 31/10 speelde dames 1 de 5e competitiewedstrijd van het seizoen tegen Elshout nummer 6 op de ranglijst. Na een goede warming-up waren wij klaar om de wedstrijd in te gaan. In het begin ging het gelijk op en waren we aan elkaar gewaagd. De eerste helft hadden we aanvallend een hoog baltempo. De dekking stond sterk! We gingen de rust in met een voorsprong van 2 doelpunten namelijk 9-11. Na rust waren we eerste 12 min niet met ons koppie erbij. We maakten teveel individuele fouten, niet geconcentreerd en leidde balverlies waar Elshout van profiteerde. Elshout kwam dichterbij en probeerde de wedstrijd naar zich toe te trekken. De laatste 4 minuten hebben wij het erg spannend gemaakt. Helen scoorde doormiddel van een break-out en wij stonden weer voor. Daarna kregen wij een 7-meter die Kim met een mooie lopbal erin schoot. Wij dachten dat de wedstrijd gespeeld was doordat we met 16-18 voor stonden. Door slordigheidsfouten in de aanval en een 2 minuten straf aan onze kant maakte Elshout het gelijk. Wij hadden deze wedstrijd zeker niet hoeven verliezen. Maar we hebben toch nog 1 punt mee naar Wanroij kunnen nemen.