Dames 1 door naar de volgende ronde in de bekercompetitie

Op dinsdagavond 2 december hebben de dames 1 de eerste ronde van de bekerwedstrijd gespeeld tegen EHV uit Eindhoven. Dit was niet onze eerste wedstrijd tegen EHV. In de competitie hadden wij al eerder tegen EHV gespeeld en we wisten dat zij graag van afstand op goal gooiden. Toch deden wij niet genoeg met onze voorkennis, want de eerste paar aanvallen scoorden zij van afstand. In de aanval hadden we moeite om de bal in de goal te krijgen, daarnaast hadden we veel ballen die er net niet in gingen. De eerste helft ging gelijk op, tot een paar minuten voor rust waardoor wij uiteindelijk met twee doelpunten voor de rust in gingen: 8-10. Na een goede peptalk gingen wij vol goede moed de tweede helft in. Door nog verder uit te stappen in de verdediging maakten wij het EHV wat lastiger. In de rust was afgesproken om meer snelheid in het spel te brengen. Mede door de snellere aanvallen konden wij uitlopen. De eindstand was 15-22 in ons voordeel. Ondanks een minder goede wedstrijd hebben wij er toch voor kunnen zorgen dat we door mogen naar de tweede ronde van de bekercompetitie die gespeeld wordt tegen Mixed-Up uit Wagenbergen. Wij wensen iedereen een fijne Sinterklaas en ….

Wil je zondag 6 december een mooie dag vol met genot? Kon ons dan om 12.00u aanmoedigen in de Hoepel, want dan spelen wij tegen Camelot!