Daags na de Tour Boxmeer

Zoals je misschien al ergens gelezen, gehoord of verwacht had, heeft de organisatie van Daags na de Tour in Boxmeer ook moeten besluiten om het geplande evenement op maandag 20 juli a.s. niet door te laten gaan i.v.m. de gebeurtenissen rondom het corona virus.

De Tour de France staat nu gepland om te worden gehouden van 29 augustus t/m 20 september waardoor de organisatie van Daags na de Tour onderzoekt of deze klassieker kan worden gehouden op maandag 21 september.

Onze club verricht al meer dan 35 jaar diverse hand en spandiensten tijdens Daags na de Tour en verdient daarmee een deel van de noodzakelijke financiële middelen die nodig zijn voor onze handbalvereniging.

Onze vraag aan jullie is dan ook of de nieuwe eventuele datum van maandag 21 september 2020 ook voor jullie een mogelijkheid is? Bespreek dit met je teamgenoten en laat het ons liefst zo snel mogelijk weten via acties@hvwanroij.nl