Bordsponsoren werving op de goede weg

Sinds de ALV heeft de werving van reclamebordsponsoren weer een nieuwe impuls gekregen. Alle teams zijn volop bezig om zoveel mogelijk borden in de sporthal op de muur te krijgen. Een mooie gelegenheid voor ondernemers om zichtbaarheid te creëren naar lokaal en regionaal publiek en sporters. Niet alleen tijdens handbalwedstrijden maar de borden blijven permanent in de sporthal zichtbaar.

Voor de club betekend dit de noodzakelijke financiële ruimte om onze sport nog beter te kunnen bedrijven. Mede door de historisch lage oud-papier opbrengsten is de noodzaak voor andere inkomstenbronnen nu super actueel. Ben jij ondernemer en wil jij deze prachtige sport ondersteunen, stuur dan een bericht naar bordsponsor@hvwanroij.nl