Beste jeugd van Wanroij en omgeving

Ben jij op zoek naar een leuke en gezellige vereniging, waarbij sporten in teamverband voorop staat, dan is handbal wellicht iets voor jou. Handbal is een snelle en dynamische sport, waarbij op een leuke manier een teamsport beoefend wordt.

Spelplezier en samenwerken zijn hierin belangrijk, maar uiteraard gaat het ook om de sportieve uitdaging.

Onze jeugdafdeling bestaat op dit moment uit een 45 jongens en meisjes, tussen de 15 en 9 jaar oud. We spelen met 1 C team, 3 D teams en 1 E team.

Met name voor de jongere jeugd tussen 8 en 10 jaar oud, zijn we op zoek naar nieuwe leden om ons huidig E-team te versterken.

Maar het is niet alleen handballen in competitie verband. HVW is een actieve vereniging en organiseert naast de competitie ook diverse andere activiteiten, zoals:

• Handbalkamp
  • Oliebollentoernooi
  • Beachhandbal toernooi
  • Uitstapjes naar bijvoorbeeld wedstrijden van het Nederlands Handbalteam

Daarnaast nemen we ook deel aan toernooien op gras en in de zaal. Kortom, er is genoeg te doen op sportief gebied.

Dus mocht je het leuk vinden om een keer vrijblijvend mee te trainen en kennis willen maken met deze mooie en dynamische sport, kom dan een keer kijken op dinsdagavond tussen 18:00 en 19:30 in de Hoepel. Vooraf opgeven is gewenst, via clinic@hvwanroij.nl

Mocht je lid worden dan graag voor 1 mei aanmelden in verband met competitie opgave komend seizoen.

Heb je meer vragen betreffende de jeugdafdeling van HVW, neem dan contact op met Jurgen Pijnappels. 06-42307682. Of kijk voor meer informatie op hvwanroij.nl

Wellicht tot snel!

Met vriendelijke groet, de Jeugdcommissie