Bekerwedstrijd tweede ronde: Winst dames 1!

Vandaag speelden wij de tweede ronde van de beker in Drunen. We startten de wedstrijd goed, maar aan beide kanten werd nog weinig gescoord. In de aanval mistten we de power en moesten we even op gang komen. Onze tegenstanders waren erg snel, maar onze omschakeling was ook goed. We gingen de rust in met een achterstand van 8-9.
Door onze goedgebekte coach die voor ons in de bres schoot kregen we helaas ook een tijdstraf, maar dat pikten wij goed op. Zelfs met z’n vieren lukte het om de tegenstander tegen te houden. Door spetterende goals van onze jonge sterspeelsters op de juiste momenten, kwamen we tot een gelijke stand waardoor we verlenging kregen. Waar de tegenstander dacht dat de wedstrijd afgelopen was, maakten wij ons klaar voor de laatste 10 minuten.
Ook in de verlenging wisten de jonge speelsters het spannend te maken. De routiniers wisten de meiden goed te ondersteunen. De laatste 5 minuten kwamen we op voorsprong en ging de tegenstander heel offensief verdedigen. Dit hebben wij slim uitgespeeld, waardoor we de winst naar ons toe konden trekken. Het eindsignaal klonk en eindelijk konden we juichend de wedstrijd afsluiten.