Bekerwedstrijd Niobe DS1- HVW DS1

Vandaag 14 november moesten de eerste ronde van de beker tegen Niobe. We hebben onze mooie blauwe shirts uit de kast getrokken en hadden er zin in.
De start van de wedstrijd ging weer wat tam en afwachtend waardoor we een achterstand op liepen van 5-2. We hebben ons herpakt door snelle goals uit eerste en tweede fase. Hierdoor kwamen we op een ruststand van 8-12 in het voordeel voor ons.

Na een rustpraatje van Gerard gingen we gefocust de tweede helft in en gedreven om deze wedstrijd te winnen. De tweede helft verliep goed met mooie breaks maar wel balverlies. Er waren mooie momenten wel moeten we even werken aan ons slordige balwerk wat veel onnodig balverlies veroorzaakte. Op het einde zijn we met snelle aanvallen uitgelopen tot 15-22.

We zijn dus door naar de volgende ronde!!

Aankomende zondag spelen we tegen Apollo net zoals de Heren 1. We verwachten daarom goede support die wederzijds zal zijn. Deze wedstrijd spelen wij om 13:10. Deze gaan we natuurlijk ook weer winnen. We gaan er vanuit deze dag met 4 punten naar huis te gaan ?.

Groetjes Dames 1