B1 & C1 trainingsweekend

Het was weer tijd voor ons trainingsweekend. Iedereen kwam vrijdag bepakt en bezakt aan bij de sporthal, eerst was het namelijk nog gewoon tijd voor de normale B1 training.
Snel douchen en zo konden we samen met C1 op naar Mariahoop.

Toen iedereen gesetteld was en zijn bed had opgemaakt, was het tijd voor een potje verstoppertje in het donker. Waarna iedereen toch even bij het kampvuur kwam zitten om een marshmallow te roosteren.
Na wat meidenpraat was het toen toch echt tijd om te gaan slapen.

Om 8.00 ging de wekker alweer, en hadden Gerold, Frank, Hans en Paul het ontbijt al klaar staan voor ons. Met gesmeerde broodjes en pakjes Optimel gingen we op pad naar het toernooi in Roermond.
De eerste twee wedstrijden werden met een duidelijk verschil gewonnen. De uitslagen waren 12-2 en 3-9! Onze laatste wedstrijd ging helaas wat minder. De tegenstander was ons te sterk af waardoor we met 7-9 verloren.
Al met al, een tevreden toernooidag, die we afsloten met een tweede plek. Snel gedoucht en terug naar Mariahoop, daar stond de BBQ met hamburgers en frikandellen al aan.

De muziek aan, en zingen tot ons avondprogramma begon. Hans had het spel ‘De alleskunner’ voorbereid. Er is veel gelachen, nieuwe feitjes geleerd en vooral veel plezier gehad.
Onze Eline ging er met de titel Alleskunner vandoor. Waarna het weer tijd was voor een potje verstoppertje. Ondertussen hadden de heren het kampvuur alweer aan zodat wij konden aansluiten.
Gerold, Frank en Hans mochten ons vragen stellen. Later hebben we dit omgedraaid en hebben we hun is even uitgehoord. Na een lange, maar leuke avond, kon iedereen tevreden zijn bed in.

Zondag mochten we gelukkig een uurtje langer slapen! Toen we weer wakker werden stond het ontbijt wederom weer verzorgd klaar.
Terwijl de grootste hoop naar buiten ging voor een ochtendwandeling, gingen Lente, Jasmijn en Maud terug naar Roermond. Ze zouden namelijk nog een dag bij de dames 1 mee spelen op het toernooi.
De andere kwamen na de heerlijke ochtendwandeling na om de dames aan te moedigen!

In de middag zijn we weer naar huis vertrokken, waarbij er enkelen nog een ritje naar de Mac hebben gedaan. Als laatste willen we Gerold bedanken voor het regelen van dit top weekend! We hebben met zijn alle erg genoten!