Apollo DS2 – HVW DS2

Afgelopen week hebben we tijdens de training weer een wedstrijd tegen de heren 2 gespeeld, helaas net niet gewonnen.
Dit keer mochten we weer een keer op zondag spelen en het begon gelijk met goed nieuws vanuit Anneke, ze gaat trouwen!!! Dolgelukkig stapten we met zn alle in de auto richting Son en Breugel. We begonnen gelijk goed aan de wedstrijd, continu hebben we voorgestaan! In de rust stond het 7-11 in ons voordeel. Nu even een paar mooie dingen op een rij: Veerle heeft een mooie 7 meter gestopt, Saskia knalde de bal vanuit de linkeropbouw snoeihard in de hoek en Zinzi heeft veel break outs gescoord! Uiteindelijk hebben we gewonnen met 16-23!! Hoppa de puntjes mee terug naar Wanroij!

Volgende week zijn we een weekendje vrij maar 17 december spelen we weer een wedstrijd tegen de Sprint in Deurne.

Groetjes Dames 2!