Afscheid Joan Meeuws

April 2019 werd hij geïntroduceerd als de nieuwe DS1 trainer/coach. Drie seizoenen was hij het vaste aanspreekpunt voor de dames. Hij trainde de DS1 en DS2 en het laatste seizoen nam hij dinsdags ook de DB1 en DB2 trainingen op zich.

Ondanks de verstoringen van corona en de lockdowns bleef hij gemotiveerd om het beste in de dames naar boven te halen. Hij was niet snel tevreden maar stelde wel realistische doelen. De damesgroep werd onder zijn leiding sterker en hechter maar dunde ook uit, vooral door de coronaperikelen.

Na drie seizoenen is het tijd voor vernieuwing. Komend seizoen gaan de overgebleven DS1 aangevuld worden met een 6-tal DB1 dames. Eigenlijk nog te vroeg maar nood breekt wet. Wie Joan gaat opvolgen wordt later bekend gemaakt. Wat Joan hierna gaat doen weet hij nog niet. Hij is door diverse clubs benaderd maar heeft geen haast. Hopelijk zien we hem snel weer ergens bij een vereniging aan de slag gaan want zo’n trainer is altijd een toegevoegde waarde voor de handbalsport.

Afgelopen week waren zijn laatste trainingen. Vandaag zijn afscheidswedstrijd. Joan, namens alle dames, B-meiden en heel HVW bedankt voor de fijne tijd en het ga je goed. Tot binnenkort op ons jubileumfeest.