Afscheid Francien en Rensia na ruim 20 jaar tijdwaarneming D1 & H1

Afgelopen zondag (29/3) kwam er een einde aan een lange periode waarin Rensia van den Broek en Francien Aben achter de wedstrijdtafel zaten bij de thuiswedstrijden van zowel de dames 1 en heren 1.

Francien en Rensia, beide ooit zelf spelend in de Dames 1, waren vaste steun en toeverlaat voor menig scheidsrechter bij de beide standaardteams. Natuurlijk, als trouwe supporter weet je dat de beste zitplaatsen niet op maar tegenover de tribune zijn te vinden. Toch blijft het bijzonder om meer dan 20 jaar trouw de taken van secretaris/tijdwaarnemer te vervullen.

Deze dames hebben hele lichtingen spelers zien komen en gaan. De huidige generatie weet niet beter als dat Rensia en Francien er op toezien dat de wedstrijdformulieren juist zijn ingevuld, de wedstrijdkaartjes zijn gecontroleerd, en niet verkeerd wordt gewisseld, dat tijdstraffen netjes worden uitgezeten en dat de scheidsrechter werd geassisteerd als iemand al eerder was gewaarschuwd met een gele kaart of een 3e tijdstraf moest worden omgezet in een rode kaart.

Voorzitter Theo bedankte namens alle leden beide dames met een bos bloemen en een diner cheque, waarna de H1 en D1 afsloten met hun speciale eindgroet.