Toernooi Flyers

Toernooicommissie The Flyers
Toernooi Flyers @ Sportcentrum Arcus | Wijchen | Gelderland | Nederland

Beste handballers,

Hierbij het programmaboekje voor het Flyers zaalhandbaltoernooi 2016. Het is alweer de zesde editie en het belooft een leuk toernooi te worden. Zorg ervoor dat alle coaches en spelers de informatie in de bijlage krijgen, zodat iedereen volledig geïnformeerd aan het toernooi kan beginnen.  Wij willen jullie vragen tijdig aanwezig te zijn en wel een half uur voor aanvang van de wedstrijd je te melden bij het wedstrijdsecretariaat.

Volgens de uitnodiging en het inschrijfformulier moet elke vereniging die op zondag speelt, minimaal één scheidsrechter leveren. Omdat wij niet van iedereen de scheidsrechter gegevens hebben ontvangen, willen wij vragen deze informatie naar hen door te sturen. Hierbij het bestand voor de scheidsrechters met alle informatie die ze nodig hebben. Ook de scheidsrechters dienen een half uur voor aanvang van de wedstrijd zich te melden bij het wedstrijdsecretariaat.

Ten slotte willen wij jullie onder de aandacht brengen dat er dit jaar weer een barbecue buiten zal staan op zaterdag. Iedereen kan zich aanmelden om een lekker hapje te eten met jouw team. De kosten zullen € 10,00 zijn per persoon en daarvoor krijg je vier stukken vlees, wat stokbrood en salade en één drankje. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan voor maandag 29 augustus een mailtje naar de toernooi organisatie met het aantal mensen en eventuele allergieën of bijzonderheden.

Tot ziens op 3 of 4 september.

Met vriendelijke groet,  Toernooicommissie The Flyers