Seizoenafsluiting HVW

Contact:
Activiteiten Commissie
Seizoenafsluiting HVW @ kantine de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Op zondag 26 maart zijn de laatste thuiswedstrijden van HVW in de Hoepel. Om 10.00 uur speelt de E3 de openingswedstrijd van deze dag. Aansluitend spelen de Dames A, dames 2 en dames 1. Tot slotte spelen de heren 1 de laatste wedstrijd van deze dag. Een spannende pot, want onze heren zijn nog altijd in de race voor het kampioenschap!

Na de wedstrijden barst het feest los in de kantine. Onze DJ zorgt voor de gezellige hitjes en het barpersoneel zal zorgen voor de nodige drankjes. Uiteraard zullen ook de borrelnootjes niet ontbreken.

Daarnaast wordt er voor de senioren (vanaf de A-jeugd) een speciaal bierpong toernooi georganiseerd. Wil je hieraan deelnemen? Meld je dan nu aan met een team (2 personen) via de lijst in de kantine. Uiteraard mag je ook deelnemen met non-alcoholische versnaperingen.

Algemene informatie:

• Wanneer?          Zondag 26 maart 2017
  • Waar?                  In de kantine van de Hoepel
  • Hoe laat?            Vanaf 10.00 uur – tot …?
  • Voor wie?           Iedereen is welkom!

Graag willen we met alle leden, supporters, vrienden en familie de zaalcompetitie 2016/2017 in de kantine gezellig afsluiten.

Hopelijk tot dan!

Groetjes de Activiteiten Commissie van HVW