Kampweekend

Geheim
Contact:
Activiteiten Commissie

Hallo ouders en leden van HVW,

Volgende week vrijdag 13 oktober is het weer zover! Het jaarlijkse handbalkamp van HVW. Afgelopen week hebben alle leden die zich hebben opgegeven een uitnodigingen ontvangen.

Het thema van dit jaar is “Circus HVW“.

Hieronder vinden jullie de aanvullende informatie voor het komende handbalkamp:

Rijschema

In onderstaand schema vind je de namen van de leden die ingedeeld zijn om te rijden. Indien je niet in de gelegenheid bent om te rijden, zorg dan zelf voor vervanging. Zowel bij de heenweg als de terugweg staan een aantal reserve personen vermeld.

Hieronder de tijden voor de auto’s:

Heenweg:  vertrek om 17.45 uur vanuit Wanroij (kerkplein).

• Karlijn Selten
  • Suus/Janne Verberkt
  • Janne Pijnappels
  • Michelle de Vries
  • Nithe/Loïs Lauwers
  • Renske/Jesper van Zeeland
  • Fleur Daverveld
  • Sanne Jacobs
  • Pieke/Aniek Graffius
  • Janouk/Ise Lauwers

Reserve

• Jessie Schalks
  • Lonne Derks
  • Jenna Derks
  • Isa Pijnappels

Terugweg:  ouders die rijden vertrek rond 15.30 uur vanuit Wanroij om kinderen op te halen (we zijn rond 16.30 uur terug bij de kerk in Wanroij).

• Karlijn Selten
  • Floor Mertens
  • Jasmijn/Lente Willems
  • Nikie Rongen
  • Danique/Nienke van den Berg
  • Veerle/Amber/Eline Thijssen
  • Jill Swanenberg
  • Bas Manders
  • Fleur van Dooren
  • Britt van Deijne

Reserve

• Kyra de Klein
  • Nöemie Cornelissen
  • Maud van der Velden

Locatie

De locatie van het kamp houden we nog heel even geheim. Kort na vertrek wordt er een e-mail naar alle leden verstuurd met daarin de kamplocatie. In deze e-mail staat ook het adres vermeld waar we de terugweg opgehaald zullen worden. Voor diegene die de heenweg rijden wordt het adres bekend gemaakt bij vertrek (Ebby van de Bolt is hier vanuit de Activiteitencommissie bij aanwezig). Een tipje van de sluier: het is 20-25 minuten rijden vanuit Wanroij.

Bagagelijst

In het kader van papierbesparing hebben we er dit jaar voor gekozen om de bagagelijst enkel digitaal op te sturen (zie bijlage toegevoegd aan deze mail). Hier de link naar de bagagelijst.

Zwemmen

Eén van de activiteiten van het kamp is dat we gaan zwemmen. Indien iemand van de leden geen zwemdiploma heeft dan graag even een e-mail sturen naar activiteiten@hvwanroij.nl

We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben voor of tijdens kamp neem dan contact op met Anouk.

Wij hebben er in elk geval erg veel zin in. Jullie ook? 🙂

Groetjes de Activiteitencommissie

Erik – Rik – Ebby – Inge – Mieke – Roos – Yvon – Anouk