2021 wordt bijzonder

Volgende week begint het vaccineren en dat is het begin van het einde voor Corona. Hoe lang het nog duurt voor we weer naar het nieuwe normaal kunnen weten we nog niet. Maar 2021 zal bijzonder worden. We kunnen weer vooruit kijken. We hebben gemerkt hoe het is om de dingen die we normaal deden te moeten ontberen. Niet meer gewoon naar de trainingen en wedstrijden. Anders als online elkaar langere tijd niet meer zien. Teruggetrokken in je eigen bubbel, het leek wel een winterslaap. Hopelijk doet de nieuwe lente het virus definitief de das om en wordt het een zonnig en bijzonder goed jaar. Het jaar waarin we als club 40 jaar bestaan. De plannen om dit te vieren liggen klaar maar we lopen niet vooruit op de ontwikkelingen. Pas als het veilig en goed kan worden gevierd wordt het feest onvergetelijk.

Hopelijk geeft Rutte in z’n volgende persconferentie weer ruimte voor de amateursport. Voorzichtige stapjes richting trainen en uiteindelijk weer wedstrijden en sportevenementen. Handbal is een fysieke en sociale contactsport. We zijn gewend in groepsverband elkaar te zien en te voelen. Nog nooit hebben we zo uitgekeken naar een terugkeer naar het normale leven. We beseffen hoe goed we het hadden maar ook weer zullen gaan hebben. Mondkapjes en 1,5 meter afstand zullen uiteindelijk allemaal weer worden vergeten. Blijf intussen allemaal fysiek en mentaal gezond en kijk ook naar je teamgenoten om. We zien elkaar snel.