Wedstrijdverslag Witte Ster HS2 – HVW HS1

Afgelopen zondag vertrokken we om kwart voor elf in de richting van Waspik. Verschillende jongens hadden wat kleine oogjes vanwege het prinsenbal de avond ervoor. Witte ster was thuis nog ongeslagen dit seizoen en we wilden hier graag een einde aan maken.

De wedstrijd begon wat rommelig en we keken in het begin tegen in kleine achterstand aan, naarmate de eerste helft vorderde kregen we meer grip op de tegenstander en gingen we met een voorsprong van 9-13 de rust in.

We begonnen de 2 helft sterk door meteen 2 keer te scoren. Bij een stand van 13-18 werd er een kleine 10 minuten door beide partijen niet gescoord. Onze dekking stond goed, maar voor gingen ze er niet meer in. Uiteindelijk werd het net weer gevonden en resulteerde dit in een 21-26 eindstand.

We zijn nu nog steeds ongeslagen dit seizoen, BEDO heeft ook nog alles gewonnen, maar we staan op doelsaldo bovenaan. Aankomende zaterdag spelen we om 20:20 thuis tegen Jupiter uit Eersel. Er zijn nog plaatsen beschikbaar op de hoofdtribune, dus hopelijk tot zaterdag!