Meld je aan voor de gratis ‘Strong Men Handball Bootcamp’ voor D-jeugd jongens in Panningen!

Dat handbal een hele gave sport is, wist jij natuurlijk al lang. En dat handbal vooral voor jongens super cool is ook. Je kunt je er immers helemaal in uitleven, veel scoren, er is snelheid en dynamiek en je wordt continu uitgedaagd om beter te worden en je grenzen te verleggen.

Het Nederlands Handbal Verbond (NHV) gaat de komende tijd aan de slag om de handbalsport bij jongens nog beter onder de aandacht te krijgen, zodat nog meer jongens gaan zien én ervaren hoe leuk handbal is! Dit seizoen organiseren we daarom verschillende activiteiten, speciaal en alleen voor jongens!

Op zaterdag 18 februari 2017 is er, voorafgaand aan de BENE-League wedstrijd van Targos/Bevo HC in het Noord-Limburgse Panningen een super leuke ‘Strong Men Handball Bootcamp’. Deze staat onder leiding van een aantal NHV-tophandbaltrainers en tophandballers.

Via allerlei leuke spelvormen en bootcamp-activiteiten word je uitgedaagd. Naast verschillende handbaltrucs is er ook veel aandacht voor de elementen waar handbal om bekend staat, zoals snelheid, kracht, behendigheid en slim samenspelen.

Alle jongens in de leeftijd van de D-jeugd, dus 11- en 12-jarigen, zijn uitgenodigd. Ook 10- en 13-jarigen die in de D-jeugd spelen, zijn van harte welkom. Je hoeft geen groot handbaltalent te zijn, als je maar van een uitdaging houdt en je grenzen wilt verleggen! Daarnaast mag je ook een vriend, van dezelfde leeftijd, meenemen die (nog) niet handbalt.

Er is per Bootcamp ruimte voor 60 deelnemers, dus meld je wel snel aan want vol = vol! Deelname aan deze activiteit en de entree voor de aansluitende wedstrijd is helemaal gratis! Na het omkleden en een korte uitleg over het programma start de ‘bootcamp’ en deze duurt ongeveer twee uur. Vervolgens kun je douchen, krijg je een foodpack aangeboden en ontvang je een vrijkaart voor de BENE-League wedstrijd tussen Targos/Bevo HC en Kras/Volendam.

Ook één begeleider (die je naar het evenement brengt) kan natuurlijk de bootcamp bijwonen en gratis de BENE-League wedstrijd bezoeken.

Nog even samengevat:

• Doelgroep: alle jongens-D-jeugd (11- en 12-jarigen en eventueel 10- of 13-jarigen die ook in een D-jeugdteam spelen) en eventueel een introducé;
• Maximum aantal: 60 deelnemers (vol = vol!);
• Datum: zaterdag 18 februari 2017;
• Tijdstip: 16.00-18.00 uur, daarna douchen, eten en bijwonen van de heren BENE-League wedstrijd Targos/Bevo HC-Kras/Volendam (aanvang 20.00 uur);
• Locatie: Sporthal De Heuf, Wilhelminastraat 44, 5981 XW  Panningen;
• Kosten: geen!

Kom jij op zaterdag 18 februari 2017 ook naar deze super leuke ‘Strong Men Handball Bootcamp’? Schrijf je dan uiterlijk 11 februari 2017 in via het formulier op deze pagina.

Bij vragen over deze Strong Men Handball Bootcamp kun je contact opnemen via e-mail: p.jansen@handbal.nl.