Maak kennis met GOALCHA!

GOALCHA is een nieuwe manier van spelen met een bal!
Kinderen beleven samen plezier, kunnen op hun eigen niveau meedoen en krijgen de mogelijkheid zich op verschillende vlakken te ontwikkelen. Iedereen kan meedoen, onafhankelijk van leeftijd, geslacht, motorische en technische vaardigheden.

Bij GOALCHA draait het allemaal om de GOALCHA-bal. Een zachte bal met vele voordelen; geen angst voor de bal, makkelijk te vangen, makkelijk vast te pakken en het bevordert samenspel want stuiteren kan niet!
GOALCHA maakt handbal toegankelijker voor jonge kinderen en is erg geschikt om in te zetten bij het werven van jeugdleden.
Daarnaast is het gebruiken van de GOALCHA-bal een ideale manier om kinderen al vroeg balvaardigheden te leren.

Bekijk onderstaande YouTube kanaal om een eerste indruk te krijgen:

Een toevoeging voor elke vereniging! Op zondag 7 januari introduceren we GOALCHA in Sittard vooraf aan de interland van de oranje heren! Trainers, jeugdbegeleiders, TC leden, ouders en andere belangstellenden zijn allemaal welkom!

De GOALCHA introductie clinic zal plaatsvinden in de Topsporthal Fitland XL van 10.00 tot 11.30 uur. Deelnemers krijgen een gratis kaartje voor de WK heren kwalificatie wedstrijd Nederland – Turkije.

Mis het niet en meld je hier aan!

Met vriendelijke groet,

Tessa Duking