HS1 glansrijk kampioen

Bron: De Gelderlander

WANROIJ – De handballers van HVW zijn vandaag met overmacht kampioen geworden.  In de bomvolle sporthal De Hoepel was Wanroij te sterk voor Bergeijk: 29-23.

HVW speelde dit seizoen al twee keer eerder tegen Bergeijk. Zowel het heenduel in de competitie als de clash in de beker werd gewonnen door de formatie van trainer Ton Wolfs. Ook vandaag was er geen vuiltje in de lucht voor HVW. De thuisploeg kwam alleen met 2-1 achter, daarna was het duel volledig voor HVW.

Onder toeziend oog van burgemeester Marleen Sijbers hield HVW de tegenstander telkens op een achterstand van 5 tot 8 doelpunten. Coach Wolfs had de luxe dat hij zelfs 2 spelers moest teleurstellen in deze kampioenswedstrijd. Hij mocht namelijk maar 14 mannen op het formulier zetten. Die 14 kwamen allemaal aan spelen toe.
Na het laatste fluitsignaal barstte het feest los in De Hoepel. Een speciaal gemaakte schaal ging de lucht in en de eerste van waarschijnlijk veel biertjes werden gedronken. Door het kampioenschap promoveert HVW naar de eerste klasse.

Eén gedachte over & ldquo; HS1 glansrijk kampioen & rdquo;

1. proficiat mannen geweldig gespeeld terecht Kampioen ,
    laatste wedstrijd ben ik er ook weer , in Mill en laat voor ons het net nog 38 keer bollen dan sta je op +600
    geweldig doel toch!!!

Reacties zijn gesloten.