Wedstrijdverslag HVW HS1 – Apollo HS2 (22 – 29)

**Wedstrijdverslag HVW-Apollo**

Zondag was het weer zover: de strijd tegen Apollo! En wat voor strijd! Met onze frisgewassen shirts, dankzij Koen Rutten, stonden we klaar om het veld op te gaan. De geur van frisse zeep hing nog in de lucht, maar dat mocht de pret niet drukken.

Voordat de wedstrijd begon, hadden we een fotoshoot met het team. En ja, we hebben onze coach letterlijk op handen gedragen. Het was een mooi gezicht, al vroegen we ons af of hij nu meer een coach of een VIP was!

Onze keeper Job had een spannend avontuur met een barbecue en kwam net op tijd aan. We vroegen ons af of hij misschien een nieuw recept aan het testen was, want met een barbecue ben je nooit te vroeg of te laat, toch? Gelukkig was hij er en kon hij ons naar de overwinning leiden!

Met dank aan Karin van *Geknipt door Karin* waren we ook nog eens prachtig vastgelegd op de gevoelige plaat. De eerste helft verliep echter niet helemaal zoals we hadden gehoopt: met een stand van 9-14 voor Apollo gingen we de rust in. Maar hé, we waren nog niet verslagen!

In de tweede helft nam Sander het doel over van Job, en dat deed hij met flair. Tim vond eindelijk weer zijn scorende schoenen terug nadat hij ze vorige week kwijt was geraakt. Wouter liet ons allemaal juichen met een prachtig doelpunt, waar zelfs de tegenstanders van Apollo applaus voor gaven. Misschien moeten we Wouter als stuntman inschrijven?

In de laatste minuten probeerde Apollo het 1 op 1, maar ze hadden Sander niet goed in de gaten. Dit resulteerde in een doelpunt voor hen, en de eindstand werd uiteindelijk 22-29 in het voordeel van Apollo. We hebben gestreden als leeuwen, en dat is het belangrijkste! Nu kijken we met veel enthousiasme vooruit naar onze volgende grote uitdaging. Op 2 november spelen we de handbalderby van de grootste gemeente van Brabant: HVW tegen Mill! Dit spektakel vindt plaats in de sporthal van Wanroij om 20:15 uur. En trust me, we hebben jullie support nodig. Kom allemaal langs en laten we er een groot feest van maken! Samen kunnen we de overwinning behalen! 🎉💪