Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen HVW DA1 – Dynamico DA2 (24 – 12)

Vandaag 13 oktober om kwart voor 12 speelde wij tegen Dynamico. De eerste helft begon sterk, met een gedreven spelstijl en goede samenwerking.

In de eerste 15 minuten van de eerste helft speelde HVW Wanroij zeer geconcentreerd. De aanval was dynamisch en de verdediging solide, wat resulteerde in een 10-7 voorsprong. De spelers toonden veel inzet en wisten elkaar goed te vinden. Echter, na die sterke start verzwakte HVW enigszins. De scherpte nam af, wat leidde tot slordige passes en minder druk op de verdediging van Dynamico. Hierdoor kon Dynamico enkele kansen creëren, maar HVW bleef de leiding behouden.

De tweede helft begon opnieuw veelbelovend voor HVW. De eerste 15 minuten waren weer sterk, met vlotte aanvallen en een goede verdediging. HVW bouwde hun voorsprong verder uit naar 17-10.

Toch was er weer een terugval in de intensiteit. De teamcohesie leek wat af te nemen, en de energie in het spel nam af. Dynamico profiteerde hiervan en kwam dichterbij, maar HVW kon zijn voorsprong uiteindelijk behouden.

De wedstrijd eindigde in een overtuigende 24-12 overwinning voor HVW Wanroij. Ondanks de momenten van zwakte liet het team zien over potentieel en talent te beschikken.

Volgende week zijn wij vrij, maar de week erop gaan we internationaal tegen spelen tegen Overpelt in België.