Bouwcenter Centen Dames A blijven winnen!

Wedstrijdverslag DHC Overpelt DA1 – Bouwcenter Centen HVW DA1 (10 – 20)

Vandaag 26 oktober mochten wij naar België voor de wedstrijd. Hoewel Overpelt ergens onderaan in de stand staat, begonnen ze sterk. Bij ons ging het dan ook wat minder. De verdediging stond niet zo goed en de aanvallen liepen niet. Aan het eind van de eerste helft konden we ons herpakken en zijn we toch nog de rust ingegaan met een stand van 5-10 in ons voordeel.

De tweede helft begonnen we al veel beter. We liepen best wat uit door veel snelle aanvallen en een sterke verdediging. Na wat mindere en betere fases hebben we de tweede helft afgesloten met dezelfde stand als de eerste helft. We hebben de wedstrijd dan ook gewonnen met 10-20. We spelen volgende week zondag 3 november om 12.45u onze volgende wedstrijd thuis in Wanroij. Zien we jullie daar?