Wedstrijdverslag Hypotheekvisie Eindhoven PSV DA1 – Bouwcenter Centen HVW DA1 (22 – 33)

Vandaag hebben wij onze eerste competitiewedstrijd gespeeld tegen de A1 van PSV. Tijdens de warming up dachten we dat dit een pittige wedstrijd zou gaan worden, maar aan het begin van de wedstrijd zagen we al snel de winst erin kon zitten.

We begonnen met goede snelle aanvallen en de verdediging stond erg sterk. PSV had een goed systeempje in hun aanval waar we aan het begin in de verdediging moeite mee hadden, maar op een gegeven moment hadden we ze door en kwamen ze er niet meer goed doorheen. Daarom gingen we de rust in met 6 punten voorsprong.

De 2e helft begonnen we goed. We konden de snelheid er goed in houden door de vele wissels. We liepen weer een beetje uit door mooie aanvallen. En natuurlijk haalde Maud veel goede ballen uit de goal. Zo kwamen we op een geweldige uitslag van 22-33. Een goed begin van de competitie!

Volgende week zondag 6 oktober spelen we onze eerste thuiswedstrijd tegen Avanti DA1 om 12:50. Zien we jullie bij onze 2e winst?

Groetjes de A1.