Start Grote Clubactie 21 september

Start Grote Clubactie – HVW komt langs de deuren!!

Handbal Vereniging Wanroij verkoopt loten met de Grote Clubactie

Dit jaar doen wij weer mee met de Grote Clubactie. Een lot kost €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas. De start van de landelijke loten verkoop is op zaterdag 21 september. Koop lootjes en help ons het doel te halen. Daarnaast maak je kans op mooie prijzen! Een echte win-win situatie dus.

Verkoop bij de Albert Heijn Jan Linders Wanroij

Onze jongste jeugdleden verkopen de eerste loten op zaterdag 21 september. Bij de ingang is er een mogelijkheid om de loten te kopen. Jeugdleden zijn aanwezig tussen 10:00 en 12:00 uur.

Oudste jeugdleden starten dinsdag 24 september

Onze jeugdleden starten dinsdag met het verkopen van de loten. Vanaf 18:00 uur zullen we de loten verkopen aan de inwoners van Wanroij.

Verkoopboekje met QR-code

Op dit verkoopboekje staat een handige QR-code, waarmee kopers eenvoudig online loten kunnen kopen. Geen zorgen, kopers kunnen ook nog op de traditionele wijze een aankoopformulier met pen invullen in het boekje.

We doen het samen

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!