Wedstrijdverslag Habo DB1 – HVW DB2

We mochten zondag al vroeg uit de veren om in Boekel te gaan handballen. Habo had net als ons beide wedstrijden verloren. Op papier dus een tegenstander waar voor ons kansen lagen. We hadden dinsdag en donderdag goed getraind en waren gebrand om deze keer te winnen.

De eerste helft begon aanvallend goed maar verdedigend nog wat rommelig. Gelukkig stond stand-in Maud goed te keepen waardoor we halverwege de eerste helft al ruim dubbel zoveel hadden gescoord dan de tegenstander. De verdediging begon ook steeds beter te lopen waardoor Habo bijna niet meer tot afronding kwam. Pien en Fleur draaide als een tierlier waarbij de laatste vandaag steeds de binnenkant van het aluminium gebruikte om het net te vinden.

De tweede helft werd de voorsprong alleen maar verder uitgebouwd en liepen we zelfs bijna elke afgeslagen kans een break-out. Het doelpuntenfestijn eindigde na 2×25 minuten in een ruime en zeer verdiende overwinning. Met een voldaan gevoel gingen we na het douchen terug naar Wanroij. Volgend weekend gaan we op kamp. Het weekend erop spelen we thuis tegen de Sprint.