HVW DS1 klaar voor komend seizoen

Vanaf het moment dat het in het voorjaar weer toegestaan was om te trainen, zijn ze buiten op en rond het beachveld actief geweest. Inmiddels zitten de eerste trainingen in de zaal er alweer op. Op 2 oktober wordt de eerste competitiewedstrijd gespeeld. Dit jaar weer vol motivatie terug in de 1e klasse.

Dat ze één team zijn is nu nog zichtbaarder. Voor en na de wedstrijden zullen ze namelijk te herkennen zijn aan de shirts welke gesponsord zijn door OOvB adviseurs en accountants. OOvB is thuis in de regio met onder andere een vestiging in Wanroij. Ze staat ondernemers bij op het vlak van accountancy, fiscaliteit, juridische zaken, bedrijfsadvies, bedrijfsfinancieringen, salarisadministratie en personeel & organisatie.

De dames 1 heeft zin in komend seizoen en zal trots als één team zichtbaar zijn voor clubgenoten, tegenstanders en fans!