Wedstrijdverslag HVW DS2 – de Sprint DS2

Afgelopen zaterdag mochten wij onze laatste wedstrijd spelen, we hadden allemaal erg veel zin in de wedstrijd en in het teamfeestje daarna! We begonnen na een goede warming up samen met ons team van de week, de D1 aan de wedstrijd! Gelijk werden er mooie goals gescoord met dank aan de aanmoediging van de D1, ze juichte en high five er op los! We gingen met een flinke voorsprong de rust in, aangezien we er goed voor stonden was ons motto om iedereen te laten scoren! En jaja jullie zullen het geloven of niet maar het is ons gelukt ??, iedereen heeft gescoord! Oké oké, behalve onze keeper maar die heeft er genoeg tegen gehouden! Wat het mooiste was van heel de wedstrijd was dat zelfs Anneke bijna uit een break scoorde, alleen toen ze bijna bij de 9 meter was aangekomen durfde ze toch niet meer en stopte….. met dank aan de rest toch weer een mooi doelpunt en hebben we gewonnen met 33-16! Bedankt D1 voor jullie top aanmoediging en natuurlijk alle overige fans, hopelijk hebben jullie net zo genoten als ons!

Na deze wedstrijd hield het niet op, na ons eerste biertje in de douche kwamen er nog veel meer. Op naar de Lindefeesten met het hele team waar vele mooie dansjes zijn gemaakt en lekkere biertjes zijn gedronken!

Helaas was dit de laatste wedstrijd van de competitie, we zijn op een mooie 4e plek geëindigd mede dankzij onze coach Joost!! We gaan de komende tijd hard trainen om volgend jaar in de top 3 te belanden, de heren 1 zijn namelijk toch wel een beetje ons grote voorbeeld!

Groetjes dames 2!